Hodnocení E-shop summit 2016 – jak to vidí účastníci a jak organizátoři?

E-shop summit 2016 je úspěšně za námi a je na čase začít hodnotit. V tomto článku se podělím jak o hodnocení nás pořadatelů, tak i o to, co se objevilo v hodnocení od našich účastníků.

Hodnocení jsme kvůli jeho délce rozdělili na pět části:

  1. Hodnocení realizačního teamu
  2. Hodnocení účastníků
  3. Hodnocení přednášek a případových studií
  4. Videa
  5. Závěr

Hodnocení za realizační team

Celý report by se dal rozdělit do několika sekcí, ale vydalo by to na samostatný poměrně dlouhý článek. Nebudu se dlouze rozepisovat, protože zajímavější je to, co napsali naši účastníci. Konferenci děláme pro ně a ne pro sebe.

Team

Pokud bych měl zhodnotit práci teamu, tak vše klapalo na jedničku. Všichni makali, nevznikl žádný zásadní problém a drobné porodní bolesti jsme řešili za pochodu.

Díky dobré přípravě, která zahrnovala i scénáře, schémata zapojení veškeré techniky nebo třeba rozvrh členů teamu na jednotlivé pozice, věděli všichni kdy kde mají být a co mají dělat. Samotného mě překvapilo, jak to všichni vzali vážně a nenastal jediný problém.

Sál

Vybírali jsme ho asi 3/4 roku před akcí. Tehdy vypadal o něco lépe, než v době, kdy se v něm #ESS16 konal. Bohužel v červnu začne dostavba obchodního centra a sál se společně s parkovištěm stane multi-kinem. A z toho důvodu se zde již máloco opravuje.

Byl to trochu handicap a pozorný návštěvník si toho mohl všimnout. A ač jsme to moc ovlivnit nemohli, tak přiznávám, že to nebylo 100% ono. Poučili jsme se ale a na příští roční vybíráme sál mnohem lepší, kterému demolice už nehrozí.

Program

Reálně nejtěžší bylo vytvořit program. Řečníků je na každém rohu hromada, to ano, dokonce se nám jich asi 30 samo nabízelo, ale dohodnout s nimi, aby udělali originální, zatím nikde neřečené téma (v oborech kde to šlo) a aby se i nám líbilo, to nebyla opravdu sranda. Chtěli jsme poskládat komplexní program zahrnující to nejdůležitější a věřím, že se nám to povedlo. I podle ohlasů to tak vypadá.

Účastníci

Původní optimistické předpoklady byly, že když dostaneme na konferenci 300 účastníků, bude to v ČB úspěch. Nakonec jich přišlo lehce přes 450, což bylo překvapení i pro nás, ale na druhou stranu bylo už dopředu vidět, že nám lidé věří.

Ač také ne všichni. Před konferencí jsme zaznamenali i mnoho zmínek či mailů s jedním společným: „To nemáte za tyhle peníze šanci udělat…“. A jak vidíte, jde to. Akorát nyní máme trochu strach, že příští rok bude i nám připravovaný větší sál rychle plný.. Uvidíme.

Catering

U konference v ceně 890 Kč nejde udělat celodenní catering. I proto jsme ho dopředu nikomu neslibovali. Slíbili jsme 2x oběd pro každého a to jsme dodrželi. Rejpalové nám napsali na twitter, že jsme měli mít v ceně i kafe, chlebíčky, či zákusky o pauzách… Bohužel to nebylo možné. Z ceny vstupenky (už nyní při obědech a pouhé vodě k dispozici) padla 1/3 na catering, takže každý pochopí, že to v této ceně nešlo. I přesto na příští rok zapracujeme a zařídíme to tak, aby mohli být všichni spokojeni.

WiFi

To byl asi nejdiskutovanější problém. Od počátku jsme věděli, že v sálu místní WiFi nemůže vydržet. I proto jsme problém dlouho řešili a s Vláďou Smitkou z Lynt services s.r.o. a nakonec jsme se rozhodli.

WiFi jsme tedy účastníkům dopředu neslibovali a objednali jsme pronájem zařízení Xirrus (používá se na akce s velkým počtem připojených účastníků – třeba festival Rock for People a další). Vláďa ho nakonfiguroval. Když jsme ve čtvrtek začali stavět sál, postavili jsme i WiFi a zjistili, že připojení do sálu není 60 Mb/s, jak bylo slíbeno, ale pouze kolem 30-32 Mb/s.

Problém byl v tom, že ač jsme byli v nákupním centru, tak do sálu nevede žádná linka. A proto jsme využili jediné možnosti – optická linka v Clarion hotelu a ze střechy posílat WiFi spojem do sálu.

Ve čtvrtek jsme měli kolem 30 Mb/s, což bylo sice málo, ale pořád by to mělo stačit. Problém nastal v pátek, kdy se ukázalo, že při zatížení spadne linka na 4 až 7 Mb/s. V páteční dopoledne začalo v okolí vysílat více WiFi zařízení a rušení bylo velké. Ihned jsme řešili přeladění a kolem poledne jsme měli už opět kolem 30 Mb/s… I tak to mnohým nestačilo a WiFi kritizovalo. Celkově jsme na WiFi makali hodně, myslím, že se nám ji povedlo postupně vyladit, zejména v sobotu běhala už docela dobře, ale i tak se lidem moc nelíbila.

Měli jsme tedy 2 možnosti – WiFi nemít vůbec a nebo riskovat, zkusit to… Jak jsme se rozhodli víte. Jako organizátoři chápeme problém a v novém sálu už budeme mít přímou optickou linku připojenou, takže za rok to už prostě fungovat bude!

Pokud by vás zajímalo jak to s WiFi celkově bylo, můžete si o tom přečíst Vláďův článek.

Twitter

I přes to, že ze začátku nešla moc WiFi síť, tak se na Twitteru hodně „pípalo“. Důkazem toho je fakt, že hned první den kolem poledne se dostal náš hashtag #ESS16 do nejpoužívanějších hashtagů českého internetu za posledních 24 hodin. To nás velmi potěšilo.

Tajně jsme snili i o tom, že se náš hashtag mohl dostat mezi top 10 hashtagů za uplynulých 7 dnů, ale překonat hashtagy jako #zeman nebo #čína (pozn. konference se konala v týdnu, kdy byl v ČR čínský prezident) se zdálo jako nereálné.

Bylo pro nás velkým potěšením, když jsme se do TOP 10 dostali už v sobotu dopoledne a do odpoledne jsme #čína i #zeman dokonce přeskočili. A fakt, že se o malé konferenci v ČB mluví na twitteru více, než o kontroverzním prezidentovi, to už je skutečně „sociální“ úspěch! Díky všem!

Závěrem za pořadatele

Za realizační team hodnotíme E-shop summit 2016 velmi kladně. Povedlo se nám něco, co neumí (nebo nechtějí umět) ani velké firmy a agentury, které pořádají mnoho eventů. Návštěvníci byli velmi spokojeni a ač se objevilo několik negativních jedinců, bereme celkový dojem z akce velmi kladně. I proto už pracujeme na ročníku 2017, kdy většinu reportovaných problémů odstraníme. Chceme mířit k „dokonalosti“, respektive k lepší akci každým rokem.

Hodnocení našich účastníků

Už před akcí jsme se ptali. Majitelů e-shopů, konzultantů v oboru… A bylo jich více než 80. To abychom zjistili, co naše cílová skupina po konferenci skutečně chce a očekává. I to byla jedna z věcí, které nás posunuly k velmi úspěšné konferenci.

Po akci jsme se také ptali a na naši výzvu hodnocení konference si udělalo čas více jak 38 % všech účastníků, což je opravdu krásné číslo. Pojďme se podívat na výsledky, co nám o konferenci řekli:

Jaká byla Vaše celkové spokojenost s akcí (hodnocení jako ve škole – 1 nejlepší, 5 nejhorší)?

Školní známku 5 nám nedal nikdo. Nepropadli jsme. Trochu mě překvapilo 6 udělených čtyřek. Šel jsem do podrobného hodnocení těchto lidí a nenašel jsem nic zásadního, co se jim nelíbilo a chtěli by napravit. Až na jednoho se raději tací ani nepodepsali. Nevíme proč, takto se jich nemůžeme zeptat na to, co bylo špatně a co můžeme příště napravit.

Potěšující je, že více než 85 % účastníků nám dalo známku 1 nebo 2. Víme, že jsme nebyli 100% perfektní, takže bychom si taky dali jedna až dva a jsme rádi, že to chápeme stejně, jako naši účastníci.

Jak vám připadala cena akce ve vztahu k obsahu, organizaci a celému pojetí akce?

Pro 2 účastníky byla cena 890 Kč za dvoudenní konferenci vysoká. Je to škoda, ale levněji to opravdu neumíme. Možná tito účastníci nečetli, pro koho je akce určena a ocitli se na ní náhodou. Nevím. Rozhodně je ale odpověď poněkud překvapující, protože jeden z nich hodnotil konferenci na jedničku a druhý na dvojku…

Důležitější ale je, že skoro 70 % lidí hodnotilo cenu akce k jejímu přínosu adekvátně a více jak čtvrtina účastníků by za konferenci zaplatila klidně i více.

V položkách „ostatní“ se objevili následující komentáře:

  • „cena ok, ale chybějící možnost občerstvení mimo obědovou pauzu byla chyba“
    K tomu bych rád připsal komentář: Chápu, že někteří jsou z jiných akcí zvyklí na catering po celý den. Cena vstupenky je pak ale úplně jinde. Na chlebíčky a zákusky skutečně nebylo v rozpočtu místo a od začátku jsme jasně deklarovali, že budou pouze 2 obědy v ceně. Nic víc. V kavárně ve foyer bylo možné si občerstvení koupit a komu to nestačilo, tak stačilo sejít jedno patro (byli jsme v nákupním centru) a tam bylo občerstvení až až…
  • „Vykaslala bych se na obed a zlevnila vstupenky“
    Zde opět reakce: Bohužel se jedná asi o ojedinělý názor a proto příšte konferenci bez obědů realizovat nebudeme. Hlavní problém by vznikl, kdyby se bezmála 500 lidí vyhrnulo „někam“ (a nikdo by nevěděl kam) na oběd. A nikdo v okolí by s tím nepočítal.. To prostě nejde.

Byl(a) jste spokojen(a) s umístěním konference (myšleno město České Budějovice)?

graf3

Bezmála 25 % účastníků bylo z ČB a proto jim vzdálenost vyhovovala. 54 % účastníků měli ČB daleko, ale neměli s dojezdem na místo problém.

3 (2,4%) účastníci se vyjádřili, že do Českých Budějovic příště nejedou a bezmála 9 % účastníků by jelo na příští ročník kamkoliv. To jsme rádi, nicméně si dovolím předběhnout a potvrdit, že E-shop summit 2017 se bude opět konat v Českých Budějovicích. V jiném a lepším sále, ale město bude stejné…

A pak zde máme opět „ostatní“ odpovědi, kdy nám hodnotitelé napsali vlastní odpověď. Opět se na některé podíváme i s komentářem:

  • „ČB jsou pro mě na druhé straně republiky, ale ráda jsem se tam vydala. Byla to alespoń příležitost poprvé toho město navštívit.“
    Nezbývá, než tento přístup pochválit a poděkovat.
  • „ČB mi nevadili, prostory IGY hrozné“ 
    Ano, viz článek výše. Přístí rok bude o hodně lepší místo. Díky za komentář.
  • „Do Budějovic to mám asi 410 km ale na ESS17 bych jel kamkoliv :)“
    To také velmi rádi slyšíme. Uvidíme se za rok!
  • “ Je to velmi daleko, ale pro dobrý obsah se to dá zvládnout.“
    Opět není co dodat. Díky.
  • „nejlépe by byla Praha, ale Budějovice jsou OK“
    Bohužel musím zklamat – Praha minimálně příští rok ne. A ty další, kdo ví, nikdy neříkej nikdy..
  • „Nic proti Budejicim, pokud nebude zbyti prijedu zas i do Budejic, ale prisli mi jeste drazsi nez Praha a tu uz je co rict 🙂 „
    Tak to osobně nevím čím, ale skutečně to byl asi jen pocit. Ceny jsou srovnatelné nebo nižší.
  • „Preferuji něco blíže pro všechny. Něco mezi Vysočinou a Prahou.“
    Blíže pro všechny… Asi by se dalo polemizovat, nicméně na vysočině nám zatím nepostavili slušný sál s kapacitou 800+ osob, pokud vím.
  • “ Velmi si rozmyslim, jestli priste pojedBudejovicich bude v Budejovicich. Doufam, ze zvolite jine mesto.“
    Bohužel zklameme – i příště ČB, ale jiný /větší a pohodlnější/ sál.

Co se Vám na E-shop summit 2016 líbilo a mělo by pro další ročníky určitě zůstat?

Na tuto otázku byly možné volné textové odpovědi. Přišlo mnoho chvály, což jsme ani nečekali. Děkujeme všem. Zde vybereme pouze několik obsáhlejších hodnocení.

hodnoceni4

hodnoceni5

hodnoceni6

hodnoceni8

hodnoceni8 hodnoceni9

hodnoceni10

Co se Vám nelíbilo a fakt bychom do příště měli zlepšit? (Nebojte se napsat drobnosti či velké věci, každý podnět je pro nás přínosem)

Zde byla opět možnost volné odpovědi. Velmi jsme se na odpovědi těšili, protože to je pro nás asi to nejdůležitější, co se můžeme dozvědět – co někde nebylo zcela dobře. A mohou to být skutečně i jen drobnosti.

Nejčastěji se v hodnocení objevovala WiFi – k té už jsem psal výše. A pro příští rok budeme mít sál s kvalitní linkou. Pak se objevovali často židličky – že jsou nepohodlné atd. A to je zcela relevantní podnět a vážíme si toho, že jsme nám to řekli. Uznáváme, že sedět dva dny na „obyčejné“ židli ze zasedačky není asi úplně hitparáda. I proto pro příští rok bereme sál, kde budou pohodlná polstrovaná „křesílka“.

Obědy první den – ač Clarion Congres hotel, se kterým jsme spolupracovali, je na velké akce zvyklý, nějak se první den úplně nepovedl. příchodem na oběd se vytvořila fronta a to na výdeji polévky. Důležité bylo, že se poučili a sami našli řešení – druhý den byl výdej za 15 nebo 20 minut hotový komplet, což je na bezmála 500 lidí super výkon.

Hudba v clubech na párty – bohužel jsem se od několika lidí dočetli, že v clubech (myšleno bar Broukárna – Warm-up párty a K2 – networking party) hrála hudba. To bohužel tak v clubech bývá. V K2 uznáváme, že na začátku hráli trochu hlasitěji, jak jsou zvyklí, takže jsme je pak tlumili, nicméně i při hlasitější hudbě bylo v clubu dostatek zákoutí, kde se dalo bez problémů povídat. Bohužel neumím se zavděčit všem a proto děláme párty pro většinu. Jinak to nejde.
PS: Ke clubům – objevil se i požadavek na hip-hop na párty. Byl to ojedinělý názor a skutečně příště hiphopová párty nebude.

Káva – věc, která rozdělovala publikum na dva tábory. V hodnocení jsme se dočetli několik pochval, že konečně konference, kde není kafe hnusné, protože je zdarma a není problém si ho za 30 Kč v kavárně koupit. Naopak druhá skupina nás kritizovala za to, že káva nebyla v ceně vstupenky. Ani, za 890 Kč by si někteří přáli dvoudenní konferenci s obědem, kompletním celodenním cateringem a kvalitním kafem zdarma. Chápu, že zejména agenturní zaměstnanci ceny vstupenek neřeší (a zejména oni nám do hodnocení psali, že si klidně pár set připlatí, ale chtějí to mít zadarmo v ceně), ale díky tomu, že jim vstup platí zaměstnavatel, tak je cena netíží. My zastáváme názor, že raději dáme cenu vstupenky nižší a kdo chce kafe, za 30 Kč si ho koupí. Pro většinu (mimo těch co jim to platí firma a cenu neřeší) je to ve výsledku levnější. A skutečně nejde za tak nízkou cenu dát vše zdarma pro všechny… To nejde.

Časy na dotazy – v několika komentářích se objevilo, že se nezodpověděli všechny dotazy. Rád bych k tomu řekl, že blok pro dotazy neslouží pro to, aby se odpovědělo na 30 dotazů ve sli.do. Ale pouze na ty, které zajímají nejvíce lidí v sálu. I proto jsem sli.do zavedli – píší se dotazy, lidé je hlasují a ty nejvíce hlasované (chce na ně slyšet odpověď nejvíce lidí v sále) se zodpoví. A to je podle naší filozofie správně. Přece nebude sedět 400+ lidí v sále a čekat, až se odpoví na všechny dotazy, včetně těch individuálních, které zajímají pouze pisatele a nikoho jiného. To není smysl konference. Od toho jsou řečníci na konferenci celou dobu a máte-li individuální dotaz, stačí je oslovit a zeptat se. Všichni do posledního rádi individuálně odpoví a budou se moci dotazu věnovat více, než na podiu.
A proto kritiku na „nedostatek času na zodpovězení všech dotazů“ nepovažujeme bohužel za relevantní a i v dalších ročnících budeme pokračovat v zavedené praxi (ne naší, ale světově ověřené), kdy se zodpoví jen nejzajímavější dotazy a ostatní na řečníky individuálně.

Stejně tak byla kritika na to, že jsme striktně dodržovali program (souvisí s délkou pro dotazy). Za organizátory mohu říci, že jsme byli jedna z mála konferencí, kde tomu tak skutečně bylo a nic na tom měnit nechceme. Konference musí mít jasně daný řád (program) a musí platit. Nevím, co by někteří řekli, kdybychom to všechno protahovali a na oběd by jim zbylo místo hodiny a čtvrt jen 30 minut. Opět by padala kritika, že jsme přetahovali. Prostě řád je potřeba dodržovat a budeme tak činit i další ročníky.

A na závěr několik dotazů, které se tak trochu vymykali kritice, kterou jsme očekávali (a za kterou jsme byli samozřejmě rádi):

kritika1

Nás komentář: Ano, WiFi jsme neslibovali, pokusili jsme se o ni. Je to vysvětleno výše.
Občerstvení – také jsme dopředu slíbili pouze oběd. A komentář „přišli jsme nenajedeni s očekáváním snídaně“… Nevím, co k tomu říci. Většina lidí bydlela na hotelu a snídani měla. Za přidružený catering by se cena vstupenky zvedla o cca 700 Kč (2x snídaně + 4x coffe break), což nám přišlo nesmyslné. Byli jsme v obchodním centru a kdo chtěl, měl možností mnoho.
O lékařích – nejprve by bylo dobré dát do souvislosti lékařskou a on-line konferenci. Na tu lékařskou se mnoho lidí chodí jen najíst (a pak za příteli). Na ty on-line se chodí pro vědomosti. Takže jsme makali více na tom, co bylo důležité. Na lékařské konferenci je to zpravidla to jídlo.
A budeme rádi, když nám příští rok s realizací pomůžeš a naše nedostatky nám pomůžeš napravit, co ty na to?

kritika2

Byli jsme oba na stejné akci? Opravdu? 
Ke kvalitě řečníků – je škoda, že se někdo nelíbil. Za nás organizátory jsme neměli velký problém s nikým.
Nedostatek pitné vody – to opravdu je myšleno vážně? Ve foyer i v sále bylo několik stanovišť s vodou – teplou, studenou… a stovky skleniček kolem. Voda byla pořád po oba dny a skleniček na každém stole vždy min. 100 ks – pořád doplňovány. Netuším, jak mohl být nedostatek vody…
Pohoštění – o patro níže bylo občerstvení od rána do noci. A to v mnoha druzích – od zákusků až po čínskou restauraci. O ceně cateringu v případě snídaní a coffe breaků jsem psal o jednu kritiku výše.
Dva sály – lituji, ale budeme minimálně ještě příští rok, držet jednosálovou akci. Není pak dilema, kam jít dříve. A akce je primárně pro e-shopy. Těch nemarketingových témat zase tolik nebylo si myslím, nicméně e-shopy jsou naši primární účastníci a to se nezmění. Budeme stále zapojovat i provozní témata, bohužel.

kritika3

Občerstvení – viz. výše. příští rok budeme mít sál bez „exkluzivního cateringového partnera“ a věřím, že budeme i v rámci ceny vstupenky schopni nějaké drobné občerstvení nabídnout. Je to již v nápadech na realizaci.
Ale ke klubu – jsem moc rád, že zde tato připomínky padla (a v hodnocení nebyla jednou). Ve čtvrtek není problém otevřít prakticky jakýkoliv klub pro uzavřenou společnost – kluby mají většinou zavřeno a akce navíc je pro ně zpravidla zisk. Problém nastává ale v pátek! A velký. Všechny kluby mají v tento den běžně otevřeno a NIKDO nechce klub zavřít pro uzavřenou společnost, aby nenaštval své běžné zákazníky. A je potřeba myslet na to, že nás také není jen 50, ale na párty reálně přijde mezi 300 až 400 lidmi.
A pokud se na to podíváme i s těmito informacemi, je asi už jasné, že najít v ČB club, který je ochotný v pátek zavřít jen pro nás /nikdo tam nechce prudící hlupáky, co se jdou s pátek večer do města poprat/, není až tak jednoduché. Ba dokonce jsme byli za K2 velmi rádi, že ji máme, ač víme, že jsou v ČB lepší podniky. Myslím, že se nakonec párty vydařila a nebylo to tak špatné.

kritika4

K tomu nejde asi říci nic jiného, než že pokud jsi ve firmě takto nepostradatelný, budeš muset příště bohužel zůstat v kanceláři. WiFi být původně ani neměla (už jsem to psal výše, stejně jako jak to s ní bylo) a pokud jsi tak nepostradatelný a nutně musíš být skutečně on-line, tak pak nechápu, že máš datový tarif (mimochodem ne na konci, ale začátku měsíce) vyčerpaný. Pak je asi něco špatně.
Příští rok nám můžeš s konferencí pomoci (když si z ČB, nebudeš to mít daleko) a třeba ji uděláme tak dobrou, aby se líbila i tobě a byla „dokonalá“. Pojď do toho s námi.
A více raději nekomentuji.

kritika5

Zastavím se jen u výběru řečníků do panelovky. Ono to není tak lehké. velké firmy podepisují se zaměstnanci poměrně drsné NDAčka (smlouvy o mlčenlivosti) a oni prostě nemohou říci všechno. A pokuty za to jsou hodně velké + vyhazov.
My neumíme najít lepší řešení. Ale určitě ho budeš mít ty, tak se nám ozvi a pojď nám navrhovat „ty správné“ řečníky do panelovek, nebo buď ještě aktivnější a pojď s námi přímo konferenci dělat – můžeš si pak panelovky sestavit dle libosti. A já budu jen rád, pokud je postavíš lépe! Opravdu!
K Zásilkovně – a vidíš, naopak mnoho lidí právě tuto přednášku vypíchnulo jako jednu z nejpřínosnějších. Je to (jako vše) hodně o zaměření posluchače a jeho pohledu na věc. Co člověk, to názor.

 

 

A dost už kritiky, pojďme k samotnému konkrétnímu hodnocení řečníků.

A jak jste hodnotili řečníky a případovky #ESS16

recnik1 recnik2 recnik3 recnik4 recnik5 recnik6 recnik7 recnik8 recnik9 recnik10 recnik11 recnik12 recnik13 recnik14 recnik15 recnik16 recnik17 recnik18 recnik19 recnik20 recnik21 recnik22

 

Videa z akce

Ve spolupráci s platformou SlidesLive.com připravujeme jako bonus pro všechny účastníky videa z přednášek. Účastníci mají videa zdarma. Pro ostatní (kteří na akci nebyli) máme ale dobrou zprávu!

Videa je možné si zakoupit už nyní v předprodeji za 490 Kč! Neváhejte a zakupte je. Nasajete nejen atmosféru konference, ale hlavně hromadu informací a příští rok budete chtít dorazit také, věřte nám…

Závěrem

Rád bych osobně poděkoval všem, kteří přišli a hlavně těm, kteří si udělali čas a řekli nám, co bylo špatně. A je jedno, jestli to byla velká nebo malá věc.

V hodnocení jsme dostali stovky zajímavých podnětů a ač jich zde většinu nezveřejňuji, věřte, že se jimi zabýváme a promítneme co půjde do příštího ročníku.

Díky všem a za rok na viděnou na #ESS17!

podpis

Autor: Jan Kalianko

Hlavní pořadatel Czech On-line Expo, E-shop konzultant, E-shop kouč, autor E-shop knihy a provozovatel E-shopTUBE či E-shop klub.

5 komentářů u „Hodnocení E-shop summit 2016 – jak to vidí účastníci a jak organizátoři?“

  1. Dobrý den, v první řadě chci poděkovat za uspořádanou akci. Nějak jsem prošvihl hodnocení, tak alespoň formou komentáře. Úroveň přednášek byla opravdu dobrá a mnoho řečníků mě nakoplo a informace již implementuji do svého eshopu.
    Měl bych jeden tip pro web příštího ročníku a to tipy na ubytování. Především s ohledem na vzdálenost místa konání. Sice jsem si našel ubytování, ale poměrně daleko. Radši jsem dal přednost tomu, co na mě působilo hezky než blízko (i s ohledem na cena / kvalita). Z internetu ne vždy poznáte, co je dobré.
    Dle mého povedená akce a pravděpodobně dorazím i na další ročník.

    Ing. Pavel Kočárek – Rostoucí Nábytek.com

    1. Díky Pavle.
      S tím hodnocením – stále je možné do odeslat. Průběžně kontrolujeme, co přibývá.

      A tipy na ubytování – na akci jsme spolupracovali s Clarion congress hotelem (catering, pronájem sálu, techniky atd.). A chtěli jsme po nic dobrou cenu, za kterou je doporučíme. Bohužel i po 14 dnech vyjednávání (a několika sadách mailů) si stále vedli svoji, že nám dají pokoje za určitou cenu, která byla podle nic „nejlepší možná“. Smutní bylo, že cena na bookingu byla o něco nižší a to pro lidi „z ulice“. Takže jsme se s nimi na doporučení nedohodli, protože nebudeme doporučovat něco, co nedají lidem za rozumnou cenu. Je to problém, ano, příští rok to zkusíme napravit, ale opět to nebude tak lehké. Každý má jiné požadavky a těžko se všem doporučuje něco, aby byli spokojeni.

  2. také připojím pár slov. Konference super, dozvěděla jsem se opravdu hodně nového. Vyhoval mi rychlý spád přednášek a dodržování harmonogramu bez přetahování. Vůbec mi nevadily problémy s wifi. Jela jsem celou dobu na své mobilní připojení a hlavně přednášky byly tak zajímavé, že jsem prostě poslouchala a neřešila,co se děje ve firmě, ostatně od toho mám lidi, aby to řešili jeden den za mě:-). Catering – nepočítala jsem ani s obědem, nějak mě nenapadlo, že by v ceně lístku mohlo být ještě jídlo. Oběd byl dobrý a protože jsem v klidu oželela polévku, tak pro mě i bez fronty. Jídlo se dalo koupit kdekoli jinde, vzhledem k tomu, že nemám moc ráda fronty v situacích, kdy je jídlo v ceně, tak preferuji si za vše zaplatit na místě, jednak nedojde to, co si chci objednat a jednak nejsou ty mega fronty, když se nic neplatí nebo je to v ceně. Poměr výkon cena super…3 hodinové školení na cokoli prakticky nejde pod 2000Kč, nevím, kde bych za tak málo peněz získala tolik informací najednou. Za mě klidně zdražte a nemusím mít ani oběd. Preferovala bych Prahu, cesta do Budějovic byla trochu dlouhá, ale stálo to za to, ale asi mě to cestování vadilo jediné. Za mě palec nahoru a spíš mě překvapuje kritika občerstvení a té wifiny. Ale možná je to tím, že nejsem úplně konferenční typ a podobně zmlsaná jsem byla asi jen v době zlatého zaměstnaneckého poměru a patřím ještě ke generaci, která si užívá být alespoň chvíli offline. S radostí jsem si vypnula i mobil a bylo mi dobře:-)

    1. Michaelo, díky za komentář. Jsme rádi, že se ti líbilo. A bohužel minimálně v roce 2017 do Prahy ještě nepůjdeme. A pak se uvidí. Opět to bude záviset na zájmu a dalších faktorech.

      PS: Chuť být chvíli off-line také oceňujeme.

    2. Vidím to v mnoha ohledech stejně:
      Internet je pro skupinu návštěvníků pochopitelně důležitý, ale konference je spíše o předání znalostí a komunikaci mezi lidmi. Byla zajištěna wifi a spousta tamních profesionálů měla jistě i svůj mobilní internet ve svých zařízeních – stejně jako vy 🙂 . Možná, že si stěžovali ti, co chtěli stahovat velká data a byli „tipnuti“.
      A za 2 denní školení by jinde řekli nad 7 000 Kč ne cca 1 tisíc Kč.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *