E-shop summit 2016 zná už nyní, čtvrt roku před svým konáním, své hlavní řečníky. Všichni jsou to špičkoví odborníci a připravují si pro vás unikátní témata s hromadou nových informací.
Řečníky už máme, nyní hledáme případovky
Řečníky a jejich témata představím níže v tomto článku, nyní k případovým studiím.
Pro E-shop summit 2016 počítáme i s blokem, ve kterém představíme případové studie. Ty ale nejprve musíme najít! A budeme hledat skutečně pečlivě! Naším heslem je „Raději žádné, než špatné případovky!“ a to za ručím!
A proto hledám já i celý můj team odvážné může a ženy, hrdiny dnešní doby, kteří mají zajímavé výsledky, podložené čísly a jsou ochotni se o ně podělit!
Takovým za případovou studii nabízíme jejich „pět minut slávy“ na skvělé a opravdu odborné konferenci, kde publikum jejich práci ocení… A ne jen potleskem…
Jaké případové studie tedy hledáme?
Jen ty nejlepší! Takové, které mají všechno, co má správná případová studie mít:
- zajímavý výsledek
- unikátní a něčím zajímavý obsah
- prozatím nikde nepublikované výsledky
- má být s poučením pro ostatní
- a musí být podložena čísly…
…prostě „kulervoucí“ výsledky, co musí vidět i ostatní. Tak nebuďte skromní a pochlubte se!
Pokud takovou případovou studii máte, řekněte nám o ní prostřednictvím formuláře na našem webu:
https://www.eshopsummit.cz/pripadove-studie
Budu se na vás těšit!
Pojďme si představit řečníky #ESS16
Nebudu to dlouze protahovat. Vybíral jsem, přebíral jsem a sestavil jsem program, který se vám bude líbit. Řečníci jsou hvězdní a našlapaní:
- Jan Tichý – připraví si téma z oblasti webové analytiky
- Jakub Kašparů – bude mluvit o PPC skriptování a kompletní automatizaci v PPCčkách > proč dělat něco, co za vás udělá script
- Filip Podstavec – jako linkbuilder, geek a praktik se podělí o to, jak dělají linkbuilding mistři a naučí vás to
- Jakub Čižmář – podíváme se s ním na komplexní mailingovou strategii pro váš e-shop
- Jirka Chomát – bude povídat o prezentaci produktů v e-shopu a o celkovém vystupování obchodu jako „osobnosti
- Michal Krutiš – zaměří se na to, jak si postavit komplexní marketingovou strategii pro e-shop
- Adam Fendrych – jako přední český UXák bude hovořit o použitelnosti e-shopu
- Milan Tříska – představí zajímavou strategii prodeje pomocí Facebooku
- Michal Špaček – ač by se mohlo zdát, že na #ESS16 nepatří, opak je pravdou – vyškolí nás všechny v internetové a shopové bezpečnosti tak, abychom se nedostali do problémů
- Adam Zbiejczuk – jako odborník na sociální média bude mluvit právě o nich
- Pavel Ungr – bude mluvit o tom, jak zařídit indexaci e-shopu vyhledávači, jak na indexaci pohlížet, které stránky chtít mít indexované atd. – prostě to pojme komplexně
… a to ještě několik řečníků doplníme. Mám jich v hledáčku několik a řeším, kdo může nabídnout nejzajímavější téma, které zapadne do celého konceptu akce.
V programu také můžete čekat blok již zmíněných případových studií a dva bloky s panelovými diskuzemi. Jedna bude zaměřena na marketing e-shopu a druhá na provoz e-shopu.
Tak neváhejte a pořiďte si vstupenku hned teď!
Aktuálně je pouze za 890 Kč! A to je za výše uvedená jména přece zadarmo, ne?