Jak vybíráme přednášky na Czech On-line Expo

Na Czech On-line Expo najdete každý rok více jak 100 přednášek v mnoha přednáškových sálech ve dvou dnech. Sestavit takový program není vůbec jednoduché a aby byl smysluplný a přínosný pro naše návštěvníky, už dávno ho netvoří jen jeden člověk.

V průběhu roku dostáváme mnoho nabídek na přednášení – zpravidla , ať již od markeťáků velkých firem, kteří by se rádi podělili o své know-how, od ředitelů společností či expertů ve svých oborech, kteří již dlouho dělají svoji práci dobře a chtějí to ukázat všem ostatním. S tímto návrhem většinou uspějí na jiných konferencích, ale u nás nikoliv. Proč?

U nás děláme obsah trochu jinak a pracuje na něm celý team odborníků. Máme v rámci Expa 3 možnosti jak se do programu dostat. Podíváme se postupně na všechny možnosti:

Nekomerční unikátní obsah

Hlavní část programu jsou tzv. tematické summity, které jsou vždy na konkrétní oblast, většinou on-line marketingu, procesů, projektů nebo třeba logistiky. Pro tyto summity vybíráme tzv. garanty – to jsou odborníci z daného oboru, kteří mají zkušenosti, znalosti a renomé nejen mezi svými kolegy. Ti pak od nás dostanou důvěru sestavit svým jménem program a dát do něj „To nejlepší, co by podle nich měli naši návštěvníci slyšet“. Do takového programu nezasahujeme a garant má plnou naši důvěru postavit přednášky přesně tak, jak uzná za vhodné.

Barcamp

Cca 3 měsíce před každým ročníkem uvolníme možnost „vypsat si přednášku“ v našem barcampu. To je „otevřená konference“, kde si může dopředu přihlásit svoje téma kdokoliv. Následně se pak pro vypsané přednášky hlasuje a ty, které jsou nejzajímavější a dostanou nejvíce hlasů, tak postoupí do samotného programu.

Komerční přednášky

Třetí možností jsou tzv. „komerční přednášky“, tedy ty, pro které si přednášející pronajme svůj čas v přednáškovém sále. Tyto přednášky nejsou jako na jiných akcích nenápadně prokládány v ostatním obsahu, ale jsou vždy v partnerských sálech. To abychom byli fér k našim návštěvníkům a jasně jim řekli, že tyto přednášky mohou obsahovat komerční sdělení.

 

Toto jsou tedy 3 možnosti, jak můžete přednášet na Czech On-line Expo. Nemá tedy smysl nabízet nám svoji přednášku s vidinou, že ji přijmeme jako na jiných akcích. Můžete ji nabídnout garantovi, ovšem ten pak musí být sám přesvědčen, že téma je tak skvělé, že se pod něj „podepíše“, nebo máte možnost barcampu či pronájmu vlastního prostoru v přednáškovém sále.

Mj. máme také ve velmi omezeném množství možnost pronajmout si vlastní přednáškový sál, popř. menší workshopovou místnost, kde si vystavovatel udělá svůj vlastní program po jeden nebo oba dny akce.

Pokud máte zájem o sál nebo komerční přednášku, můžete nás kontaktovat na vystavovatel@czechonlineexpo.cz

Autor: Jan Kalianko

Hlavní pořadatel Czech On-line Expo, E-shop konzultant, E-shop kouč, autor E-shop knihy a provozovatel E-shopTUBE či E-shop klub.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *