E-shop summit – konference, která v březnu 2016 rozvířila stojaté vody české e-commerce scény a za nejlepší cenu na trhu nabídla nadupanou akci plnou odborníků, nerecyklovaných témat a nulové propagace vlastních služeb či firem v přednáškách.
I proto byly ohlasy na #ESS16 velmi pozitivní a my jsme poznali, že jsme se nemýlili. Začali jsme pracovat na ročníku 2017 (a už připravujeme i ročník 2018), který posuneme opět o 2 dimenze výše.
Jak to bude v roce 2017
Už nyní mohu prozradit několik novinek, které pro letošní ročník přineseme. Bude toho hodně, ale pojďme jen k těm nejzajímavějším a nejdůležitějším.
Zatím určitě můžeme potvrdit termín 30.3.-1.4.2017. Letos ne na 2, ale na 3 dny. Tedy jen pro někoho. Hned vysvětlím.
Workshopy
Samotná konference (hlavní program) bude opět dva dny – pátek a sobotu (31.3.-1.4.2017). Ale přidali jsme nově i čtvrtek, ve kterém proběhnou dva bloky workshopů na míru e-shopařům. Zastoupíme témata marketingová, ale i provozní. Nebudu předbíhat konkrétně, ale již nyní mohu slíbit, že na workshopy se bude moci přihlásit každý, kdo bude mít zakoupenou vstupenku a to od 15.února 2017.
Nový sál
Na ročník 2017 jsme si připravili i nové prostory. Původní sál byl pro nás již moc malý a nebyl ani na takové úrovni, jak bychom si představovali. I proto jsme dlouze hledali a našli! Přesuneme se do divadelního sálu DK Metropol, opět v Českých Budějovicích. Ano, ještě v roce 2017 chceme zůstat na jihu Čech. A co bude v dalších letech už víme, ale nechte se překvapit.
Na divadelní sál nepadla volba jen tak pro nic za nic. V loňském hodnocení se nám velmi často objevila kritika na kancelářské židle, na kterých jste museli vydržet sedět 2 dny. Uvědomujeme si, že to byl problém a tak jsme ho řešili. Odmítli jsme jít do kapacitně větších sálů, kde by byly opět podobné židle a vybrali jsme raději pohodlí. V divadelním sále je více jak 500 pohodlných polstrovaných křesel, ve kterých bude dvoudenní sezení rozhodně pohodlnější, než v loňském roce.
Stejně tak nám divadelní sál nabízí větší pódium, které budeme moci lépe využít a také prostorné foyer, kde bude mnoho místa na potkávání se, catering, zábavu, stánky partnerů… Prostě ideální místo pro E-shop summit 2017.
Catering
V loňském roce jsme pro vás připravili pouze obědy a vodu na pití v sále. Část účastníků tento krok kritizovala, jiná část četla web, věděla to dopředu a takové zajištění občerstvení ji nevadilo.
Pro letošní rok ale postoupíme zase o krok dále. Nabídneme nejen obědy, ale občerstvení ve foyer po celý den. Od ranní snídaně, přes coffe breaky až po obědy. K tomu přidáme kávu, čaj, džusy, vodu… Prostě vše, aby byla vaše spokojenost maximální…
Technické zajištění
1. ročník nebyl úplně špatný. Měli jsme projekci 4×3 m s běžným projektorem a obyčejným ozvučením. To bylo vše a plně to stačilo. Ale jen pro loňský ročník…
Letos i technickou stránku posuneme výše a hned o několik úrovní. Nechci moc předbíhat, ale už nyní mohu prozradit, že u nás klasickou projekci nenajdete. Projektory totiž mají jeden zásadní problém – musí vysvítit obraz na bílé plátno a když chcete scénu dobře nasvítit běžnými světly, aby byly řečníci dobře vidět a i video záznamy za něco stály, mají projektory prostě problém.
Hledali jsme tedy řešení, jak mít hezky nasvícenou scénu a zachovat vysokou kvalitu obrazu. A našli jsme ho! V roce 2017 budeme používat „obrovskou“ projekční LEDkovou stěnu, kterou postavíme prakticky přes celé pódium. Obraz ve FULL HD rozlišení, pestré barvy a špičkový zážitek. A věřte, že bude opravdu o něco větší, než je vaše domácí televize.
LED stěnu doplníme o dekorace a efekty, které na jiných konferencích jen tak neuvidíte, takže to bude nejen kvalita, ale věřím, že to bude také zajímavý zážitek a dodáme tak konferenci novou tvář a rozměr.
I zbytek techniky, který nebude prakticky vidět, budeme „upgradovat na vyšší level“. Spolupracujeme s top českou produkční agenturou Borovka promotion, která má ve svém portfoliu stovky obrovských klientů jako například finanční instituce (mBank, Česká pojišťovna…), automobilky (Škoda, Audi…), nákupní galerie (Harfa, Avion, Plaza…), mobilní operátory (T-mobile, Vodafone…) nebo nadnárodní firmy (E.on, Adidas…). Budeme v těch nejlepších rukách a bude to stát za to. Věřte mi.
Řečníci a celý program
E-shop summit si od začátku zakládá na špičkovém programu, ve kterém nenajdete přednášku partnerů (kteří si je na jiných konferencích kupují) nebo self-promo řečníků. Zakládáme si na originálních tématech, která nebyla řešena už mnohokrát a také u nás neuvidíte přednášku, kterou měl řečník na jiné akci někdy v minulosti a zrovna se mu nechtěla dělat nová.
Řečníky důkladně vybíráme po celý rok a témata s nimi pilujeme velmi pečlivě. I po výběru jsme s řečníky v pravidelném kontaktu, řešíme co bude obsahem přednášky a korigujeme ji tak, aby sedla přesně našim účastníkům. Není to zrovna málo práce a není to vůbec lehké, ale já věřím, že pokud budeme dělat konference tímto způsobem, bude jejich úroveň vysoká, stabilní a naši účastníci to ocení.
Párty
Někdo se mnou možná nebude souhlasit, ale můj názor je, že k dobré konferenci patří i večerní odlehčení. Když má člověk celý den vnímat nové poznatky, chce to dát večer trochu oddech a pobavit se. Při zábavě poznat nové přátele či obchodní partnery. I proto pro E-shop summit 2017 připravíme nejméně 2 večerní párty, ale o nich více zase jindy.
Nový web
Připravujeme nový web. Jeho spuštění plánujeme na říjen 2016. Více zatím netřeba komentovat. Uvidíte ho brzy sami.
Vstupenky
Vstupenek bude letos o něco málo více. Konkrétně o 100. Ale předpokládáme i mnohem vyšší zájem, takže nechcete-li platit více, kupte si vstupenky hned na začátku prodeje – tj. 1. listopadu 2016. Ceny budou startovat na 1 890 Kč, což je opět na dvoudenní konferenci s kompletním cateringem a servisem tak nízká cena, že nám určitě opět bude mnoho lidí říkat, že konferenci za tuto cenu nemůžeme udělat. I loni to zlé jazyky tvrdily a jak se nám to povedlo… A to za poloviční cenu.
Rozhodně s nákupem neváhejte, protože kdo dřív přijde, ten má vstupenku levněji a hlavně ji má. Jakmile se kapacita naplní, nebude již možné se na akci dostat! Stejně tak upozorníme na fakt, že vstupenky jsou do konce roku 2016 bez DPH. Po novém roce se staneme plátci DPH a ke všem vstupenkám budeme muset DPH připočítat. I to je důvod s nákupem neotálet pro všechny neplátce DPH.
Závěrem
Věřím, že po loňských velmi kladných ohlasech bude E-shop summit 2017 žádanou akcí, která předčí opět všechna očekávání. Budu pro to dělat maximum nejen já, ale i celý můj team. Zároveň věřím, že se na přelomu března a dubna společně uvidíme.
Zároveň podotknu, že pokud tě E-shop summit 2017 láká natolik, že by si nám s ním chtěl/a pomoci jako organizátor, neboj se mi napsat!