V roce 2018 to byl ještě E-shop Summit & Expo. V roce 2019 to bude už Czech On-line Expo. Pojďme se ale podívat, jak se o #ESSE18 pípalo na twitteru. Vytáhli jsme pro vás pár zajímavých tweetů jako připomenutí celé akce. A pokud jste v roce 2018 nebyli, pak vás tímto výtahem určitě přesvědčíme, že v roce 2019 nemůžete chybět!
Pojďme na slíbené tweety
E-shop Summit & Expo 2018 byl v plném proudu příprav a někteří tweetovali pár fotek ze zákulisí
Pssssst, pár fotek ze zákulisí 🙃 tady bude zítra lidíííí @eshopsummitcz #esse18 pic.twitter.com/T8Q7erek11
— Jakub Čižmař ✉️ (@jakubcizmar) March 15, 2018
Pátek – první den
Za malou chvíli začne #ESSE18. Už se na vás těšíme! 🙂 pic.twitter.com/P56hIL9UA9
— Czech On-line Expo (@czechonlineexpo) March 16, 2018
Obdobně se těšili i Datawepsáci…
Tak tady to za necelou hodinu vypukne. #ESSE18 #eshopsummit pic.twitter.com/3ig9KYGgxV
— dataweps (@dataweps) March 16, 2018
A ve foyer přešlapovali první nedočkavci.
Za 5 minut to vypukne! #ESSE18 pic.twitter.com/CkOcDEZUDz
— Denisa Kolaříková (@endis_ka) March 16, 2018
Udeřila devátá hodina a „brány“ se otevřely!
První návštěvníci už přicházejí. 👍 #ESSE18 pic.twitter.com/xiDIvjh6Dg
— Czech On-line Expo (@czechonlineexpo) March 16, 2018
A pak už se tweetovalo hlavně o nových poznatcích z přednášek
Tweetů byly stovky a proto jsme pro vás vybrali jen ty nejzajímavější s těmi nejdůležitějšími informacemi.
V první vlně začali úvodní přednášky – dominovala jak ta od Filipa Podstavce o miningu…
Datamining vám má pomoci SPRÁVNĚ odpovědět třeba na tyto otázky via @filippodstavec #ESSE18 pic.twitter.com/2nePh8Lzy0
— Veronika Brindzová (@VeruBrindzova) March 16, 2018
…tak i ta o datech v e-commerce od Dataweps. Ne všichni se zcela shodnou na tom, jestli počet e-shopů roste nebo klesá…
Počet e-shopů podle APEKu a Heureky klesá, podle Zbozi a Shoptetu roste. Podle DATAWEPS roste….#ESSE18 #taktednevim #sevtomvyznej
— Adriena Růžičková (@AdrienaCZE) March 16, 2018
…ale o nárůstu hledanosti brandů e-shopů snad pochyb není.
Lidé meziročně hledají o 20,9 % více značky e-shopů. Roste tedy celkově zájem o brandy e-shopů. Vede Alza, Mall ale roste i Zoot atd. Porovnáno cca 30 tis e-shopů. Via @JendaPerla na #ESSE18
— Adriena Růžičková (@AdrienaCZE) March 16, 2018
.@JendaPerla nám přihřívá polívčičku na #ESSE18. “Hledanost brandů e-shopů roste o 20 % meziročně. Budujte tedy značky.” pic.twitter.com/PGrDGCJ0MB
— Lovebrand (@lovebrandcz) March 16, 2018
Pokud se ale vrátíme k přednášce @filippodstavec, radí nám nasadit „vše co je zdarma“…
"Nasaďte si bing webmaster tools, dostanete málo iné výsledky ako z googlu" #NasadVsetkoZdarma hovori @filippodstavec na #ESSE18
— mudrujem (@mudrujem) March 16, 2018
Mezitím @JendaPerla ukázal, že hledanosti kraluje Wikipedia a hned za ní jsou obchody Alza a Mall…
Wikipedie kraluje na první pozici vyhledávání (odebrána heuréka a zboží), následující místa drží Alza a Mall. Právě teď @JendaPerla z @dataweps, spolupracoval s @collabim_cz. #SEO ❤️
Spolu s @krauzpetr jsme na #ESSE18. pic.twitter.com/iJfhSmnHHi
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 16, 2018
…z dat vyzdvihl také určitě produkty – třeba že hledanost digitálních fotoaparátů dlouhodobě klesá…
Digitální fotoaparát končí, jejich roli přebírají mobily, vysvětluje na #ESSE18 @Perlino pic.twitter.com/nvKsCETe77
— Pavel Ungr 🔍 (@PavelUngr) March 16, 2018
…další produkty zaujaly jiné tweetující posluchače…
Zájem na e-shopech klesá hlavně o dětskou obuv, karetní hry nebo PC myši. Kávovar naopak značí potenciál. Kdy se růst e-shopů i zájem o kávovary zastaví? 🤔 @JendaPerla na #ESSE18
— Petr Krauz (@krauzpetr) March 16, 2018
…a Martina zaujala informace o tom, že Patro.cz má široký sortiment, ale nikdo ho nehledá…
https://t.co/ialglqiwNP je údajně 3. největším e-shopem dle velikosti portfólia (počet kategorií). Oproti Alze a Mallu jej nikdo nehledá, dělají něco špatně? @JendaPerla na #ESSE18
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 16, 2018
…a celou Jendovu přednášku shrnul do jedné věty @PavelUngr.
@Perlino nesouhlasí s @APEKcz a tvrdí, že trh s e-shopy roste. Důležité je pracovat na brandu a s velkými hráči bojovat i specializací. Průzkum na odkaze na fotce. #ESSE18 pic.twitter.com/fn3aKiTCKQ
— Pavel Ungr 🔍 (@PavelUngr) March 16, 2018
Po střídání řečníků na summitové stagi se mluvilo o brandu e-shopu.
Online focus group…zní to honosně, ale je to vlastně jen obyčejné fórum"…aneb kluci z @lovebrandcz na #ESSE18 ukazují, jak to dělají oni. pic.twitter.com/B9ZgWVtfqO
— Adriena Růžičková (@AdrienaCZE) March 16, 2018
V jiném sále pro změnu padala moudra o hodnotě vašich dat.
"Data is the digital currency" @jvanrijn at @eshopsummitcz #esse18 pic.twitter.com/0gxUchhEs9
— Pavel Pola (@pavelpola) March 16, 2018
V další přednášce řešil Adam a Iva nejen spolupráci s blogery a dalšími influencery…
Co dát bloggerovi za spolupráci? Nejsou to jen peníze, ale i produkt nebo protislužba. Na #ESSE18 to a mnohem více. 👍🏻 pic.twitter.com/hAIJXzkS68
— Petr Krauz (@krauzpetr) March 16, 2018
A jak den pokračoval, padal na twitteru smršť zajímavých informací, ze kterých vybíráme:
Casta chyba emailingu? Kdyz u sveho nastroje vyuzivate jen zakladni funkce – Veronika Dostalova na @eshopsummitcz#ESSE18
— ONLINE PEOPLE (@ONLINEPEOPLECZ) March 16, 2018
Nezvyšuje si skóre spamovosti zbytečnými chybami v předmětech e-mailů! Upozorňuje @pavelpola na #ESSE18 pic.twitter.com/4hfShQuCVY
— Barbora Šumná (@Bajdulinka) March 16, 2018
Netykejte bloggerům a neposílejte hromadné maily. Vysvětluje Iva z @GetFound_cz a já dodávám, že jinak budete za pitomce 😉#ESSE18 pic.twitter.com/Xml6dUWfb9
— Pavel Ungr 🔍 (@PavelUngr) March 16, 2018
Máte e-shop? A mohl bych ho vidět? Zajímá me jak ukládáte hesla. To je ale nečekané, že. Koukněte na hodnocení ukládání https://t.co/N7lisBZlxJ a pokud byste dostali A nebo B tak se pochlubte. Pokud C-F, tak to opravte a pak se pochlubte.#ESSE18
— Michal Špaček (@spazef0rze) March 16, 2018
Vytvořit úspěšný #newsletter je doslova magie. Správný nástroj není spásou, pouze dobrým pomocníkem. #ESSE18 pic.twitter.com/0zkASXzmfr
— Dobiáš Václav (@vaclavd85) March 16, 2018
Chcete spolupracovat s blogery? Svou šanci na úspěch zvýšíte, když je oslovíte na podzim před soutěží Czech Blog Awards #ESSE18 #contentmarketing pic.twitter.com/dL3cuqPfBj
— Lukáš Dubina (@LukasDubina) March 16, 2018
Hledání vhodného blogera je takový speed dating…říká Iva Baltaretu z @GetFound_cz na #ESSE18. A dodává, že je dobré to "randění" čas od času zopakovat.
— Adriena Růžičková (@AdrienaCZE) March 16, 2018
Vite proč tento email skončil ve spamu? Bohužel "K ředit" je spojení na spam listu 😉 #ESSE18 pic.twitter.com/lCxkNx7BXs
— Veronika Brindzová (@VeruBrindzova) March 16, 2018
Výsledky linkbuildingu nelze přepočítávat na peníze. Je to o navázání vztahu a spolupráce! Pro některé překvapení, pro jiné každodenní chléb. Právě teď @JezekAdam na #ESSE18
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 16, 2018
Potvrzeno. SEO konzultanti jsou chudáci! 😀#ESSE18 pic.twitter.com/MKhFTyNehz
— Pavel Ungr 🔍 (@PavelUngr) March 16, 2018
.@senk_anna na #ESSE18 👌🏻Lidi potrebuji vedet, co je dobre a co spatne. #motivace #employees pic.twitter.com/B2Ax5f4Qa9
— barka (@barcanec) March 16, 2018
Co říkáte na průměrné mzdy z výzkumu @MagdaDivis? #ESSE18 @eshopsummitcz pic.twitter.com/UFbeMXPlhf
— Taste Sun (@Sun_Marketing) March 16, 2018
Nejlepší analytičky právě rodí, tvrdí Magda z @ONLINEPEOPLECZ 😀 #ESSE18
— Pavel Ungr 🔍 (@PavelUngr) March 16, 2018
Moraváci vstávají dřív a jsou levní. A kandidáti se prý musí umět odpyčovat. Tak vám nevím co si z toho vzít 😉 #ESSE18
— Pavel Ungr 🔍 (@PavelUngr) March 16, 2018
100% nejlepší hláška dnešního dne:
"Nejsou lidí" je eshopistova obdoba ženského"nemám co na sebe!" @MagdaDivis #ESSE18 pic.twitter.com/rDEej2S2mW— Dobiáš Václav (@vaclavd85) March 16, 2018
Nabírejte Moraváky, jsou levnější a vstávají dřív. Omyl, nabírejte Ostraváky – ti vstávají dřív a později chodí spát. Já dnes třeba spal jen dvě hodiny ve vlaku. 🚆 #ESSE18
— Dobiáš Václav (@vaclavd85) March 16, 2018
Ještě k hledání influencerů – tyhle nástroje umí ukázat demografii, zájmy, hashtagy, a další data o publiku nebo je jde využít pro scouting (mezinárodně): https://t.co/kafHCHtBAp | https://t.co/b0vuW2VN9T | https://t.co/grDoZQ7WrC – víc zítra! #ESSE18
— Adam Zbiejczuk (@zbiejczuk) March 16, 2018
Panelová diskuse na #ESSE18 @filipcerny: počítejte, že feedy na západní trhy musí obsahovat mnohem více informací, v Rumunsku je součást poštovní adresy hrabství a Poláci jsou mnohem povídavější než Češi.
— Effectixcom (@Effectixcom) March 16, 2018
Právě teď na #ESSE18 @filipcerny: "Náš největší fuckUP nebyl náš, ale naší konkurence, která otevřela e-shop v ČR a pro překlady použila Google Translator." ➡️ Rodilý mluvčí se pro vstup na nový trh hodí! pic.twitter.com/7mZ9V6Xvbi
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 16, 2018
Průzkum trhu ukazuje, že zákazník se rozhoduje podle 4 kritérií. A o aftercare začíná další přednášku v hlavním sále @PetrBoros #ESSE18 pic.twitter.com/fSg9VyHHq0
— Czech On-line Expo (@czechonlineexpo) March 16, 2018
Zvyšte dobu na vrácení zboží u eshopů klidně na 30-90 dní. Zvýší se obrat a sníží vratky. @PetrBoros na #ESSE18
— David Zelí Zelenka (@DavidZelenka) March 16, 2018
Recept na úspešný marketing je podľa @jvanrijn jednoduchý. Vraj stačí káva a lepiace papieriky. Lebo vám pomôžu v rozmýšľaní a práve to má byť kľúčom k dobrému marketingu. Tak že by bol čas na kávu? 😉☕️ #ESSE18
— BESTETO SK (@BESTETO_sk) March 16, 2018
Prodloužení doby na vrácení zboží paradoxně snižuje procento vratek podle @PetrBoros #ESSE18
— Michal Byrtus (@MichalByrtus) March 16, 2018
Průměrný plat #PPC specialisty s praxí do 2 let = 25900 Kč dle statistik @ONLINEPEOPLECZ. Přesto většina juniorů s nulovou praxí chodí na pohovory s pozadavky k 30K. Just sayin. #ESSE18 https://t.co/wrPQB3lNvb
— Robert Štípek (@robertstipek) March 16, 2018
Hezky znázorněná technická transformace e-shopu v čase od @petrsvob z @shopsyscz. U středně velkého e-shopu dochází k posunu z HUMAN-driven na 👉 DATA-driven. Je třeba investovat do technologií a dělat velká rozhodnutí #esse18 #ecommerce pic.twitter.com/qwaEmh2o49
— Lukáš Dubina (@LukasDubina) March 16, 2018
@seznam_cz testoval v emailu rozlišení důvěryhodných odesilatelů extra indikátorem. Jak to dopadlo? Celkem nečekaně prakticky bez rozdílu: 50:50 #ESSE18
— Pavel Pola (@pavelpola) March 16, 2018
Je důležité si jednou za čas udělat restart a podívat se na vše znovu od začátku.@senk_anna na #ESSE18 byla boží…
— Vojtech Fiala (@Fiala_Vojtech) March 16, 2018
A po hlavním programu následoval ten večerní. Nejprve komunitní setkání Eshopista, poté poklidný networking u skleničky vína… Někteří si ho individuálně protáhli až do časných ranních hodin.
Při expanzi na zahraniční trhy je pro nás klíčové sehnat vhodné lokální kolegy, říká @milanpolakcz z @different_cz na #Eshopista v rámci #ESSE18 pic.twitter.com/Om0NEilBJr
— Eshopista.cz (@Eshopista) March 16, 2018
Rumunský trh je zcela jiný, lidé se boji, že jim přijde kámen. Mimochodem to se u nás stávalo před 15ti lety. @milanpolakcz na #eshopista #ESSE18
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 16, 2018
Speakeři panelové diskuse #Eshopista na téma "Růst z malého e-shopu na velký" shodně potvrzují, že pro marketing mají menší in-house tým a část aktivit outsourcují agenturám a specialistům. #ESSE18 pic.twitter.com/K8igSKwEjx
— Eshopista.cz (@Eshopista) March 16, 2018
Malé občerstvení k networkingu na vás čeká v hlavním sále po skončení @Eshopista. 😋 #ESSE18 pic.twitter.com/CtXPdg5PNy
— Czech On-line Expo (@czechonlineexpo) March 16, 2018
zazitku hodne,vzpominka jedna😂 #ESSE18 @petrsvob @LukasHavlasek @krumpacz @Owletek @adelamrazkova @RostaUrbanek #afterparty #partyhard #thanks pic.twitter.com/dKtvczmRgh
— Jana Skulinova (@YanittaSku) March 17, 2018
Sobota
Tweetovalo se také v sobotu i když už o něco málo skromněji. Zde je další dávka poznatků a zajímavostí.
Polovinu peněz investovaných do reklamy vyhazujeme z okna. Jen nevíme kterou #ESSE18 pic.twitter.com/7EUtfAXle1
— Lukáš Dubina (@LukasDubina) March 17, 2018
Než se pustíte do vyhodnocení ROI (a jakýchkoli marketingových aktivit), dejte dohromady všechny údaje! 👨🎓 @pavel_sima z @roivenue na #ESSE18 pic.twitter.com/JUnfl5963r
— Petr Krauz (@krauzpetr) March 17, 2018
Eshopaři stále nejčastěji vyhodnocuji kampaně pomocí last click modelu 📈Jak správně a spravedlivě určit přínos konkrétního kanálu k výkonu celého marketingového mixu pomocí algoritmického atribučního modelu ukazuje @pavel_sima #ESSE18 pic.twitter.com/iKh4FfhQb8
— Lukáš Dubina (@LukasDubina) March 17, 2018
Jak získat souhlas od uživatele s zasíláním další reklamy a zároveň mu dát možnost nesouhlasit právě prezentuje @jakubcizmar na #ESSE18! pic.twitter.com/7P2KIcKah3
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 17, 2018
Při získání souhlasu GDPR i psaní možnosti námitky pracujte s texty. Dá se to napsat i lákavě…a potřebujete samostatnou stránku o zpracování osobních údajů, na kterou bude každý akviziční krok odkazovat, upozorňuje @jakubcizmar na #ESSE18.
— Adriena Růžičková (@AdrienaCZE) March 17, 2018
GDPR = RESTART! Protřídíme databázi a využijeme příležitost. Soustřeďme se na odběratele. Říká @jakubcizmar @eshopsummitcz #ESSE18 pic.twitter.com/fqJKupl5Oo
— Dita Středová (@DitulkaDS) March 17, 2018
Amen! Aneb @jakubcizmar na #ESSE18 o emailingu a GDPR pic.twitter.com/rclACVPjWP
— Vojtech Fiala (@Fiala_Vojtech) March 17, 2018
“Na českém trhu je aktuálně 40 tisíc eshopů. Jen 150 z nich však dělá 95 % obratu” říká @Kolegacek na #ESSE18 pic.twitter.com/rIFahHtTqT
— Vivio agency (@vivioagency) March 17, 2018
“Lidi sdílí fuck-upy. Ale ještě více awesomeness” @zbiejczuk Udělejte pro své zákazníky víc, než očekávají! #ESSE18
— Jana Poláková (@JanaPolakova_) March 17, 2018
Sociální sítě to nejsou jenom reklama a nudné příspěvky. Pro klienty je nutné dělat něco víc, komunikovat s nimi a nebát se je překvapit. Právě teď nám ukazuje @zbiejczuk na #ESSE18. Krizová komunikace a pohotovost, možná odvaha udělat něco netradičního? Rozhodně super! pic.twitter.com/voJBSscyPp
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 17, 2018
Právní čistota a silný brand – na to v Německu slyší. Nezapomeňte, že konkurence se Vás bude snažit nachytat, pokud nebudete mít vše v souladu s německým právem. #eshopsummit #onlinebusiness #internationalmarketing #eshop #ESSE18
— Milan Fiala (@fiala_milan) March 17, 2018
“V Německu funguje doprava zdarma, máme otestováno!” @fiala_milan na #ESSE18
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 17, 2018
Cena není v Německu na prvním místě! Zkuste zaujmout něčím jiným – dopravou zdarma, výjimečným produktem, kvalitním zákaznickým servisem. #eshopsummit #onlinebusiness #internationalmarketing #eshop #ESSE18
— Milan Fiala (@fiala_milan) March 17, 2018
14 tipů na to, jak uspět na německém trhu od @fiala_milan na #ESSE18 #eshopsummit pic.twitter.com/hpCjdGtDZC
— Martina Habartová (@anhelli87) March 17, 2018
Sledujte rychlost načítání webu, neodrazujte návštěvníky! @DavidLintimer #esse18 pic.twitter.com/HDxMk3CNbf
— Eva Vinklerová (@Harri9000) March 17, 2018
Tvorba cizojazyčného webu není jen překlad toho českého, ale je třeba dávat pozor i na specifika konkrétního jazyka, země a daného trhu. @sandratejnecka na #ESSE18
— David Zelí Zelenka (@DavidZelenka) March 17, 2018
U jazyků se specifickými znaky, jako jsou severské země či jazyky s azbukou, je důležité dbát na to, aby e-shop dané znaky podporoval, jinak může být úplně například zmrvená adresa příjemce… Via @sandratejnecka na #ESSE18
— Adriena Růžičková (@AdrienaCZE) March 17, 2018
"Až 68% zákazníků odchází, protože mají pocit, že jsou e-shopařům ukradeni. Například Alza má mezinárodní podporu pouze v angličtině nebo němčině" @sandratejnecka na #ESSE18 pic.twitter.com/cyA6jdv2F2
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 17, 2018
Tvoříte obsah pro SEO?
Z poradny či blogu na e-shopu linkujte raději na kategorie.
Je zde větší pravděpodobnost, že stránka na kterou odkazujete časem nezmizí z e-shopu (produkt se může vyprodat nebo odebrat z nabídky) #LinkBuilding #ESSE18 pic.twitter.com/tuZQGLMvXp
— Lukáš Dubina (@LukasDubina) March 17, 2018
Hodnocení vystavovatelů, řečníků i návštěvníků
A po akci se samozřejmě hodnotilo. Tady výběr několika tweetů.
Jako první hodnocení jednoho z vystavovatelů…
#ESSE18 ? Za nás obchodně perfekt. Přednášky, které někdo z nás absolvoval,stály taky za to. No byla tam trochu zima, to ano. Vždycky je co zlepšovat, ale díky za organizaci ! Za rok nashle.
— INT s.r.o. (@INT_poradenstvi) March 18, 2018
…a můžeme pokračovat pár tweety od několika českých odborníků…
@eshopkonzultant díky za pozvání na přínosnou akci #ESSE18, ze které jsem si odnesl mnoho zajímavých inspirací i z jiných oborů. Velmi mne zaujala například přednáška od @zbiejczuk. Těším se na příští ročník @eshopsummitcz.
— Zbyněk Hyrák (@OptimalizovanyW) March 18, 2018
✔️ potkat se se známými
✔️ navázat pár nových kontaktů
✔️ prozkoumat nové služby
✔️ na chvilku si v klídku sednout a poslechnout si přednáškuNa #ESSE18 splněno 🙂
— Vladimír Smitka (@smitka) March 18, 2018
Hlásím příjezd do Plzně z @eshopsummitcz kromě pár detailů, jako například zima, šlo o vynikající akci. Díky všem pořadatelům za super dva dny! Těšíme se na příští rok #ESSE18 pic.twitter.com/Csq383eQPy
— Martin Žatkovič (@zatkoma) March 17, 2018
A jsem na cestě domů, poměrně vyšťavený, ale happy 🙃 #ESSE18 jsem si maximálně užil – jak včera Email Summit by @Mailkit (kde jsme měli mimochodem luxusní program) tak i dnes na hlavním pódiu. Díky všem a těším se zase příště 👏 👏👏
— Jakub Čižmař ✉️ (@jakubcizmar) March 17, 2018
Díky za možnost být součástí @eshopsummitcz. Chtěl bych poděkovat všem, kdo přišli na moji přednášku, rozdali jsme bezmála 250 checklistů a omlouvám se těm, na které se nedostalo. Ozvěte se, pošlu mailem. #ESSE18
— Pavel Pola (@pavelpola) March 17, 2018
Reporty a zápisky
A na závěr několik tweetů a reporty z akce včetně poznámek:
Přinášíme reportáž z #ESSE18!🎥 Čeká vás 5 rozhovorů: S @pavelpola o chybách v e-mailingu, s @filippodstavec o @MarketingMiner, s @JendaPerla o trendech v e-commerce, s @eshopkonzultant o plánech pro další ročník @eshopsummitcz a s @lobbcz. Sledujte >> https://t.co/elnBOZthmb pic.twitter.com/6A24jw93EA
— eVisions.cz (@eVisionscz) March 19, 2018
Víte, proč se vyplatí budovat svůj brand a pečovat o něj? V reportu z #ESSE18 od https://t.co/cfeIrZkqRG najdete kromě odpovědi i link na video z přednášky o stavu v české e-commerce ➦ https://t.co/Pzo3kKxmph
— ByznysWeb.cz (@ByznysWeb) May 6, 2018
K tomu, abyste se svým podnikáním uspěli na sociálních sítích nepotřebujete nic extra. Stačí jen nabídnout něco víc, empatii, upřímnost a lidskost. Konkrétní inspirace najdete v dalším reportu z #ESSE18 od https://t.co/1ewLNeaAfS ➠ https://t.co/jIOAIsum3K pic.twitter.com/OScziBsSLa
— ByznysWeb.cz (@ByznysWeb) May 2, 2018
Premýšľate, ako nájsť vhodného blogera pre svoj e-shop? Inšpirujte sa zápiskami z #ESSE18 od https://t.co/JaHG3sOGBh ➦ https://t.co/Z2JPELWvcS pic.twitter.com/MsriGOhYk6
— BiznisWeb.sk (@BiznisWeb) April 25, 2018
… pak ještě 4 přímé odkazy na blogy:
- http://www.polgari.sk/report-co-som-sa-naucil-pri-ucasti-na-e-commerce-3-expo-vystavach-v-cr-a-hu/ (tento blog obsahuje i srovnání veletrhu s ostatními z pohledu vystavovatele)
- https://www.besteto.cz/e-shop-summit-report-2018
- https://www.feo.cz/blog/letosni-e-shop-summit-zastinilo-expo
- https://www.zatkovic.cz/jaky-byl-prvni-den-e-shop-summitu-expo/
Závěrem
Sečteno a podtrženo – E-shop Summit & Expo 2018 byla pořádná jízda. Letos (čti v roce 2019) množství obsahu více jak zdvojnásobíme a více tématicky zaměříme. Věříme, že se i s Vámi uvidíme > vstupenky jsou k dispozici na https://www.czechonlineexpo.cz/registrace-na-czech-on-line-expo-2019.